вівторок, 18 грудня 2012 р.

Сянька

Лялечка теж робилась на замовлення для маленької дівчинки від Миколая. Ммм, які прикольні відчуття - миколайські. Одразу згадується один фінський чи норвезький фільм про Йоулупукі, де хлопчик сам вирізав іграшки з дерева, я б теж так хотіла:) Але наш час слішкам уш каріслівий... Коли я показала своїй дівчинці цю лялечку вона одразу змінила на лиці мінку і обурилася: "Мені вона не подобається...", я - "А чому?", "У мене був ведмедик, а ти їй капці зробила :(((" Хіхіііі, кажу, і дістаю того цілісінького ведмедика: "Ось він!!!" Не перестаю дивуватись її спостережливості!!!


 Прикраса до волосся з колекції квіточок з бісеру, які отримала від своєї подруги.



4 коментарі:

  1. Яка сонячна лялечка! А зачіска - супер!

    ВідповістиВидалити
  2. Ти напевне маєш на увазі фінський фільм "Різдв'яна історія" (2007 року)? Дуже хороший фільм, минулого року дивилась. І дуже приємно побути для когось Миколайчиком і знати, що зранку твій подарунок витягнуть з-під подушки з усмішкою і завмиранням серця...Це неймовірно приємні відчуття!
    Лялюня-така хороша!

    ВідповістиВидалити